W piątek 9 kwietnia miało miejsce pierwsze oficjalne wydanie nowych modeli Volvo FH w Polsce dla firmy FULIMPEX Sp. z o.o.

Firma Fulimpex ma kolejne 37 pojazdów marki Volvo FH w swojej flocie. Cztery z nich to pierwsze w Polsce modele nowego Volvo FH. Ciężarówki odbierał Marcin Fulbiszewski, właściciel firmy, zaś Volvo Trucks reprezentowała dyrektor zarządzająca, Małgorzata Kulis.

Firma Fulimpex jest wieloletnim klientem firmy Volvo Trucks i od samego początku istnienia postawiła na ciężarówki tej szwedzkiej marki. Poza samymi pojazdami korzysta również z leasingu fabrycznego VFS, z sieci serwisowej oraz złotych kontraktów serwisowych.

Pierwsze w Polsce modele nowego Volvo FH poruszać się będą po Skandynawii, której topografia oraz panujące warunki stanowią wyzwanie. Firma Fulimpex jest przekonana o słuszności dokonanego wyboru.

— Z Volvo jesteśmy wspólnie od samego początku powstania firmy Fulimpex i również wspólnie się rozwijamy.W związku z rozwojem doszły dodatkowe produktybiznesowe w postaci finansowania przez VFS oraz kontrakty serwisowe, które bardzo pomagają w obsłudze pojazdu, a co za tym idzie dostarczaniu towarów do klienta na czas. Kraje skandynawskie bardzo mocno stawiają na bezpieczeństwo, dlatego nowy model Volvo był zakupem można powiedzieć oczywistym ze względu nawet na kamerę martwego pola po stronie pasażera. Jak wiemy doskonale, kierowca ciężarówki ma ograniczone pole widzenia, gdyż siedzi wyżej niż pozostali uczestnicy ruchu. Wydaje mi się, że kamera rozwiązuje ten problem praktycznie do zera. Osobiście jestem użytkownikiem samochodu osobowego, również marki Volvo z aktywnym oświetleniem w technologii LED. Volvo ciężarowe wprowadza to rozwiązanie do nowego modelu i uważam, że jest to doskonały pomysł. Kierowcy spędzają wiele godzin za kierownicą, więc wierzę, że będzie to pozytywne zaskoczenie,  mówi Marcin Fulbiszewski, właściciel firmy Fulimpex.

Volvo FH Fulimpex

Fakt tak dużej lojalności do marki Volvo Trucks daje nie tylko satysfakcję, ale niesie ze sobą dużą odpowiedzialność.

— Na satysfakcję klienta trzeba zasłużyć. To skomplikowany proces wielu punktów współpracy, które finalnie dają odpowiedź, czy wybór dokonany przez klienta był słuszny, czy nie. W Volvo bardzo poważnie podchodzimy do tematu zadowolenia klientów z naszych produktów i usług, więc tak, jest to wielka odpowiedzialność, ale tym bardziej dająca wiele satysfakcji i dumy, że tak duże zamówienie trafia ponownie do nas. Staramy się nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale coraz częściej je wyprzedzać, bo wiemy, że sukces naszych klientów w pewnym sensie zależy też od modelu rozwiązań transportowych, które im oferujemy, mówi Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks.

Zobacz również:

Nowe Volvo FH nowe Volvo FH z pakietem I-Save