Paleta produktowa MAX Trailer rozwija się. Nowością jest seria MAX510 z osiami wahliwymi.

Sprawdzona technologia osi wahliwych jest przeznaczona do użytku w trudnych warunkach drogowych i terenowych. Całkowity skok 600 mm zapewnia maksymalną kompensację między poszczególnymi osiami. Ruch wahadła niweluje nierówności i utrzymuje pojazd w równowadze. Podczas pokonywania zakrętów i krętych dojazdów na plac budowy, kąt skrętu 60 ° zapewnia z kolei optymalną zwrotność.

naczepa niskopodwoziowa MAX Trailer

Kierowcy docenią prostszą obsługę. Osie wahliwe zapewniają również większą ładowność przy 12 tonach na linię osi. Odłączana gęsia szyja przyczepy niskopodłogowej MAX510 umożliwia płynny załadunek od przodu.  Modułowa konfiguracja przekonuje klientów, biorąc pod uwagę, że praktyczne rozwiązania są bardziej pożądane niż kiedykolwiek. Z kolei wysoka jakość procesu produkcyjnego i doboru materiałów gwarantuje według producenta doskonały stosunek ceny do wydajności.

Gama produktów MAX Trailer obejmuje teraz sześć różnych typów pojazdów:

MAX100A: 2-6-osiowa semi-naczepa niskopodwoziowa ze sterowanymi hydraulicznie osiami (opcja), dostępna również w wersji rozsuwanej (pojedynczy lub podwójny wysuw).

MAX200A: 3-4-osiowa naczepa typu plateau, dostępna w wersji teleskopowo rozsuwanej

Przyczepa MAX300A: z 2 lub 3 osiami centralnymi i rampami najazdowymi.

MAX410A: Naczepa typu platforma z z 3 do 5 osiami do transportu części dźwigów i ciężarów.

MAX510A: naczepa niskopodwoziowa z 2 osiami, zdejmowaną gęsią szyją i rozsuwanym pokładem.

Przyczepa MAX600A: z 3 lub 4 osiami dla  budownictwa i sektora robót publicznych.

naczepa niskopodwoziowa MAX Trailer