Goodyear wprowadza na rynek zaawansowaną wersję zautomatyzowanego narzędzia do kontroli floty – eJob.

Inteligentna aplikacja częściowo automatyzuje i usprawnia proces inspekcji floty pojazdów ciężarowych i autobusów, od rejestracji przez konserwację, pomoc drogową, bieżnikowanie, po gwarancję dla dostawców usług. Goodyear eJob oferuje pełną przejrzystość wszystkich przeprowadzanych przeglądów konserwacyjnych i flotowych, widoczną w ciągu kilku sekund od złożenia zlecenia, z każdego miejsca w Europie. Inteligentna aplikacja współpracuje z Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS), jednym z wiodących systemów zarządzania oponami na rynku. 

Zaawansowana platforma zapewnia flotom i dealerom ogumienia, zarządzającym flotą pełny przegląd wszystkich pojazdów, ich lokalizacji, realizowanej polityki dotyczącej opon oraz uzgodnionych warunków, jak również gwarancji.

Regularne inspekcje floty to klucz do efektywnego zarządzania: zwiększają czas sprawności i zapobiegają potencjalnym problemom i kosztom związanym z oponami. Mogą jednak okazać się czasochłonne dla firmy, która stale działa pod presją czasu.

— Sprawdzenie floty pięćdziesięciu pojazdów może zająć do dwudziestu godzin. Najnowsza wersja eJob wprowadza proces kontroli floty na wyższy poziom, zapewniając pełną automatyzację, począwszy od rejestracji opon, zapisywania głębokości pozostałego bieżnika i ciśnienia w oponach, a skończywszy na planowaniu kolejnych kroków w procesie konserwacji i zarządzania oponami, wyjaśnia Maciej Szymański, dyrektor ds. marketingu Goodyear Commercial.

Szybkość i pełna przejrzystość

Aplikację można zainstalować na tablecie z systemem Android (wersja 7 i wyższa). Umożliwia ona technikom rejestrowanie i przesyłanie danych o oponach, a także wysyłanie zdjęć do klienta końcowego z dowolnego miejsca w Europie. Wszystkie dane są natychmiast przekazywane operatorom pojazdów ciężarowych za pośrednictwem systemu Goodyear FleetOnlineSolutions dla zapewnienia pełnej przejrzystości w zarządzaniu oponami. Klient flotowy może wirtualnie zobaczyć stan opony, poznać powód wymiany i listę prac wykonanych przez partnera serwisowego.

aplikacja do opon Job

Poprzez łatwe skanowanie kodów kreskowych technik pozyskuje wszystkie kluczowe dane dotyczące opon bezpośrednio z bazy danych produktów, w tym nazwę opony, kod produktu, typ i rozmiar, oryginalną głębokość bieżnika, a także uzgodnioną z klientem politykę konserwacji. Nowe funkcje eJob obejmują również zarządzanie przechowywanym ogumieniem klientów, a także ukończone i zsynchronizowane zadania.

Aplikacja eJob jest dostępna dla usługodawców w wielu językach i stanowi integralną część programu Goodyear Total Mobility – w pełni konfigurowalnej, kompleksowej oferty służącej lokalnym i długodystansowym flotom transportowym.