Firma Carrier Transicold zapoczątkowała kampanię Cool Dinner, ukazującą kulisy działania systemów transportu chłodniczego i sposób w jaki pomagają one utalentowanym szefom kuchni dogadzać smakoszom w całej Europie.

Kampania Cool Dinner skupia się na dwóch oddzielnych podróżach w tzw. „odcinkach”. Każdy z nich to podróż po Europie odbywająca się tropami innego składnika. Odcinek pierwszy „Smakowanie chłodnego, słodkiego sera” miał swoją premierę w ubiegły weekend i śledził losy sera Emmental na trasie z mleczarni Käserei Längacker-Brügglen w Alpach Szwajcarskich do Petersburga w Rosji. Podróż sera zakończy się w prestiżowej restauracji Antona Isakova, gdzie rosyjski szef kuchni zaprezentuje przepyszny przepis, który widzowie będą mogli wypróbować w domach. Ponadto, odwiedzający stronę internetową Carrier Transicold mogą wziąć udział w konkursie i wygrać kolację dla czterech osób przygotowaną przez lokalnego szefa kuchni w ich własnym domu. Drugi odcinek kampanii opisuje podróż innego regionalnego składnika z Europy północnej na południe Francji.

Jesteśmy niezwykle dumni, że pomagamy dostarczyć najlepsze składniki w Europie do restauracji na całym kontynencie,” powiedział Bertrand Gueguen, prezes International Truck Trailer, Carrier Transicold. „Kampania Cool Dinner zapewnia nam idealną platformę do zaprezentowania technologii i wspólnego wysiłku, niezbędnych do potwierdzenia, że świeżość i pyszny smak składników są takie same, jak w momencie załadunku do samochodów ciężarowych.

 

Kampania Cool Dinner oficjalnie rusza w tym tygodniu podczas targów Comtrans Show w Moskwie. Goście wystawy będą mogli skosztować pysznych kanapek ze szwajcarskim serem przygotowywanych na żywo przez samego Isakova.

A poniżej pierwszy odcinek podróży