W autoryzowanych serwisach samochodów ciężarowych Volvo Trucks dostawy części, przeglądy okresowe i naprawy realizowane są zgodnie z planem.

W dobie rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 mechanicy i klienci stosują się do wzmożonych środków ostrożności. Volvo Trucks wdrożyło cały szereg środków ostrożności, które mają chronić pracowników i klientów koncernu przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19.

W czasie pracy organizowane są przerwy, w trakcie których przeprowadza się dezynfekcję pomieszczeń. Nasi mechanicy mają dostęp do odpowiednich środków zabezpieczających, zobowiązani są także do zachowania bezpiecznej odległości w kontaktach z klientami i kierowcami, wylicza Wilhelm Rożewski, dyrektor marketingu Volvo Trucks Poland.

Od początku trwania epidemii robimy wszystko, by zapewnić ciągłość i bezpieczeństwo pracy oraz ochronić zdrowie i życie naszych pracowników. Obowiązki administracyjne wykonywane są zdalnie. Praca mechaników nie daje jednak takich możliwości. Zatrudniani przez nas profesjonaliści to osoby odpowiedzialne, które z największą troską, uwagą i poszanowaniem zasad bezpieczeństwa świadczą usługi, jakich rynek wciąż potrzebuje, zapewnia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Poland.

Serwisy Volvo Trucks pracują bez zmian

W czasie zagrożenia epidemicznego, serwisy Volvo Trucks funkcjonują jak dotąd. Pracownicy wykonują zaplanowane przeglądy okresowe i naprawy. Z podobną do dotychczasowej intensywnością z usług mechaników korzystają także klienci Volvo Trucks.

Sprawdzamy na bieżąco, jak wygląda praca w poszczególnych serwisach. Są punkty, które mają tyle samo obowiązków, co przed pandemią koronawirusa COVID-19. Takie, które tej pracy mają nieco mniej i takie, gdzie paradoksalnie jest jej więcej. Nie chcę używać wielkich słów, ale podobnie jak kierowcy ciężarówek, również pracownicy serwisów są dziś bohaterami naszych czasów, zwraca uwagę Wilhelm Rożewski.

Dzięki zaawansowanym narzędziom telematycznym i diagnostycznym mechanicy Volvo Trucks są w stanie zdalnie monitorować stan samochodów ciężarowych, a także planować i przygotowywać wizytę w serwisie.

Dostawy w terminie

W tej chwili Volvo Trucks nie ma też problemów z łańcuchem dostaw. Wszystkie potrzebne części do samochodów ciężarowych są na bieżąco zamawiane i dostarczane, a prace realizowane w terminie.

Liczymy się oczywiście z tym, że mogą powstać zatory czy opóźnienia. Taka sytuacja nie miała jednak dotychczas miejsca. Tak długo, jak części będą przychodziły do nas planowo, wszystkie naprawy i przeglądy będą realizowane zgodnie z założeniami, zapewnia Wilhelm Rożewski.

Pracuje także biuro Volvo Trucks Poland. Pracownicy swoje zadania realizują w systemie rotacyjnym: w wybrane dni są dostępni na miejscu, a w pozostałe pracują zdalnie.