Pomimo ograniczeń spowodowanych kryzysem wywołanym przez koronawirusa, 1.700 partnerów serwisowych Schmitz Cargobull jest gotowych do pomocy, deklaruje producent.

Serwisy Schmitz pracują bez zmian i jak dotąd dostawa części zamiennych za pośrednictwem sieci logistycznej przebiegała bez istotnych ograniczeń.

Dostawy od dostawców są stabilne z nielicznymi wyjątkami i codziennie monitorujemy sytuację. Nasi partnerzy serwisowi są gotowi do pomocy w każdym kraju, chociaż niektórzy mogą skrócić godziny otwarcia. Jednak całodobowa pomoc drogowa od Schmitz Cargobull Euroservice nadal zapewnia pomoc drogową jak zwykle, mówi Boris Billich, dyrektor sprzedaży Schmitz Cargobull.

Dostawy także bez zmian

Schmitz Cargobull podjął kompleksowe środki ochronne we wszystkich swoich zakładach produkcyjnych, aby zapewnić, że dostawy pojazdów będą kontynuowane tak płynnie, jak to możliwe. Dostawa pojazdów jest obecnie możliwa we wszystkich lokalizacjach zgodnie z lokalnymi przepisami.

W każdej lokalizacji firma zapewnia kierowcom pomieszczenia sanitarne, które są otwarte przez całą dobę, o ile to możliwe. Wszystkie pomieszczenia sanitarne są wyposażone w dozowniki środków odkażających dla większego poczucia bezpieczeństwa kierowcy, a informacje na temat higieny i dystansu społecznego są przekazywane za pośrednictwem wielojęzycznych ogłoszeń.

Podczas odbioru pojazdu firma bierze również pod uwagę dobre samopoczucie kierowcy. Gorące i zimne napoje oraz różne przekąski są dostępne bezpłatnie. Są one częściowo wydawane z maszyn lub jako higienicznie pakowane przekąski.