W Ameryce Północnej Volvo VNL 760 weszło właśnie do produkcji.

Model 760 łączy w sobie elementy stylistyki Volvo z innowacyjnym myśleniem i wydajnością, aby przyciągnąć klientów, którzy napędzają tam transport zdalny.

Reflektory i kabiny są typowe dla amerykańskiego Volvo. Przebudowany i umieszczony inaczej wlot powietrza do silnika zapewnia mniej turbulencji. Przepływ powietrza w kabinie i wokół niej został również zoptymalizowany dzięki nowym podwoziom i świetlikom dachowym. Nowa konstrukcja VNL 760 jest bardziej aerodynamiczna zapewniając większą oszczędność paliwa.

Nowe Volvo VNL 760 jest standardowo wyposażony w 13-litrowy silnik Volvo D13 i 12-biegową automatyczną skrzynię biegów Volvo I-Shift. Opcjonalnie jest też dostępny 15-litrowy silnik Cummins X15.

Silnik D13 TC wykorzystuje mechaniczny system odzysku ciepła resztkowego z emisji spalin silnika. W rezultacie moc 50 koni mechanicznych trafia z powrotem do wału korbowego oraz następuje poprawa zużycia paliwa nawet do 6,5 procent.

Lepsza aerodynamika w połączeniu z silnikiem Volvo D13 turbo (D13 TC) ma zapewnić o 7,5% niższe spalanie w porównaniu do modelu VNL z 2015 roku.