CIMC Vehicles ze swoją montownią w Gdyni coraz bardziej ekspansywnie działa na rynku europejskim. Do niedawna asortyment naczep podkontenerowych ograniczał się do naczepy przystosowanej do przewozu kontenerów maksymalnie 40-stopowych zarówno w wersji ISO jak i HiCube. Rynek lokalny jednak kładzie coraz większy nacisk na możliwość przewozu kontenerów 45-stopowych.

Na odpowiedź najmłodszego na rynku producenta nie trzeba było długo czekać i już w połowie czerwca do Gdyni dotarła pierwsza  naczepa podkontenerowa CIMC do przewozu kontenerów 45-stopowych ISO, HiCube LT i HiCube ST.

Na chwilę obecną mamy do dyspozycji naczepę z tylnym rozsuwem pneumatycznym przystosowaną do przewozu wszystkich dostępnych rodzajów kontenerów standardowych – od 20-stopowych do 45-stopowych o zwiększonej kubaturze, z długim i krótkim tunelem – mówi Michał Rzoska, Dyrektor Operacyjny na rynki Europy Centralno-Wschodniej.

Nowa naczepa podkontenerowa CIMC SC03_45’R wykonana jest w całości z wysokogatunkowej, drobnoziarnistej stali S700MC i S460MC. W ok. 98% spawana jest na w pełni zrobotyzowanej linii spawalniczej a następnie pokrywana warstwą antykorozyjną w procesie cynkowej kataforezy elektrolitycznej (KTL Zn+). Całość procesu zwieńcza lakierowanie proszkowe nakładane w wysokich temperaturach jako wierzchnia warstwa zabezpieczająca i wykańczająca.

 

Naczepa podkontenerowa CIMC na markowych komponentach

Tak jak i w innych pojazdach CIMC Vehicles zastosowane zostały tu tylko markowe komponenty sprawdzonych dostawców – osie BPW (w najbliższej przyszłości również SAF), pneumatyka WABCO, oświetlenie i elektryka Hella oraz zamki kontenerowe firmy JOST. Naczepa podkontenerowa CIMC  wykonaniu podstawowym waży ok 5,1t. W standardzie naczepy wyposażone są m.in. w podłogę do rozładunku centralnie załadowanego kontenera 20-stopowego, trzecią oś podnoszoną i asystenta ruszania w trudnych warunkach na osi pierwszej. CIMC Vehicles gwarantuje też jej bezproblemową eksploatację 24-miesięczną gwarancją całopojazdową a na dodatek, wszystkie pojazdy poddane spawaniu zrobotyzowanemu i procesowi KTL objęte są 10-letnią gwarancją na korozję i integralność ramy.

 

Pierwszy pojazd opuścił już fabrykę i wyczekiwany trafił do klienta w Warszawie. W najbliższych dniach będzie można na pewno zobaczyć ją na drodze w zestawie z pięknym czarnym ciągnikiem siodłowym SCANIA.

Początkowo podchodziliśmy z pewną doza nieufności do nowego produktu, jednak skala działania CIMC na całym świecie przekonała nas do podjęcia wyzwania. Działamy w transporcie kontenerów od ponad 25 lat i eksploatowaliśmy różne pojazdy. Bardzo dbamy o wizerunek naszej firmy jako solidnego partnera z doskonała flotą. Pojazd, który otrzymaliśmy przeszedł nasze oczekiwania w kwestii jakości i estetyki wykonania, a tym samym doskonale wpisuje się w przyjętą przez nas filozofię działania. Pierwsza ale na pewno nie ostatnia – podkreśla Jan Łuczak, szczęśliwy właściciel pojazdu.

nowa podkontenerówka CIMC

Jan Łuczak odebrał jedną z pierwszych naczep podkontenerowych CIMC 45 stóp

Ogłoszenia o pracę